Articolul precedent |
Articolul urmator |
662 31 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-20 17:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.4/.5 (4) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2121) |
SM ISO690:2012 SOCIU, Cristinel. Coordonate educative ale formării conştiinţei şi conduitei morale a adolescenților. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 352-357. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.4/.5 | ||||||
Pag. 352-357 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conștiința morală implică un set de judecăți prin care cineva recunoaște calitatea morală a unui act comportamental pe care urmează să-l îndeplinească, este în curs de desfășurare sau a fost finalizat. Într-un sens general, conduita morală se referă la comportamentele umane care promovează ordinea și coexistența pașnică într-un grup social/comunitate. Conduita morală este determinată de credințele și seturile de valori ale unei persoane, care o ajută să diferențieze între bine și rău. Moralitatea este o sarcină cheie a dezvoltării. Această lucrare prezintă o imagine de ansamblu asupra educării conștiinței morale și a conduitei morale în rândul adolescenților. |
||||||
Cuvinte-cheie conștiință morală, conduită morală, educaţie morală, adolescenţi, moral conscience, moral conduct, moral education, adolescents |
||||||
|