Coordonate educative ale formării conştiinţei şi conduitei morale a adolescenților
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
662 31
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-20 17:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.4/.5 (4)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2121)
SM ISO690:2012
SOCIU, Cristinel. Coordonate educative ale formării conştiinţei şi conduitei morale a adolescenților. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 352-357. ISBN 978-9975-76-299-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă"
Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020

Coordonate educative ale formării conştiinţei şi conduitei morale a adolescenților

CZU: 373.4/.5

Pag. 352-357

Sociu Cristinel12
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Liceul Teologic Romano-Catolic "Sfântul Francisc de Assisi"
 
 
Disponibil în IBN: 4 martie 2020


Rezumat

Conștiința morală implică un set de judecăți prin care cineva recunoaște calitatea morală a unui act comportamental pe care urmează să-l îndeplinească, este în curs de desfășurare sau a fost finalizat. Într-un sens general, conduita morală se referă la comportamentele umane care promovează ordinea și coexistența pașnică într-un grup social/comunitate. Conduita morală este determinată de credințele și seturile de valori ale unei persoane, care o ajută să diferențieze între bine și rău. Moralitatea este o sarcină cheie a dezvoltării. Această lucrare prezintă o imagine de ansamblu asupra educării conștiinței morale și a conduitei morale în rândul adolescenților.

Moral conscience implies a set of judgments whereby someone recognizes the moral quality of a behavioral act that he/she is going to perform, is in the process of performing, or has already completed. In a general sense, moral conduct refers to human behaviors that promote order and peaceful coexistence in a social group/community. Moral conduct is driven by a person internal believes and sets of values that differentiates between good and bad. Morality is a key developmental tasks. This paper presents an overview of the education of moral conscience and moral conduct among adolescents.

Cuvinte-cheie
conștiință morală, conduită morală, educaţie morală, adolescenţi,

moral conscience, moral conduct, moral education, adolescents