Aspecte ale utilizării metodei ,,6 de ce?” În activități educative cu preșcolarii
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
1647 45
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-09 17:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.24+371.3 (1)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2143)
SM ISO690:2012
VOLONTIR, Nina. Aspecte ale utilizării metodei ,,6 de ce?” În activități educative cu preșcolarii In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 165-168. ISBN 978-9975-76-299-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă"
Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020

Aspecte ale utilizării metodei ,,6 de ce?” În activități educative cu preșcolarii

CZU: 373.24+371.3

Pag. 165-168

Volontir Nina
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 3 martie 2020


Rezumat

 În lucrare se prezintă Metoda „6 DE CE?”, utilizată într-o activitate educativă cu copiii de vârsta preșcolară (din grădiniță). Tema activității: CĂLĂTORIE PRIN ANOTIMPURI, realizată printr-un dialog liber, ține de cunoașterea de către copii a unor caracteristici ale anotimpurilor din mediul local. Copiii sunt îndemnaţi să fie spontani, să răspundă repede la întrebări, fără a sta mult pe gânduri. Copiii implicați în activitate capătă aptitudini de a dialoga, de a improviza, de a judeca logic și analitic.

The paper presents the "6 WHY?" method, used in an educational activity with children of preschool age (from kindergarten). The theme of the activity: JOURNEY THROUGH THE SEASONS, carried out through a free dialogue, is related to the children’s knowledge of certain characteristics of the seasons in the local environment. The children are urged to be spontaneous, to answer questions quickly, without much thought. The children involved in the activity acquire the skills of dialoguing, improvising, judging logically and analytically.

Cuvinte-cheie
toamna, iarna, primăvară, vara,

autumn, winter, spring, summer

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Volontir, N.</creatorName>
<affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Aspecte ale utilizării metodei ,,6 de ce?&rdquo; &Icirc;n activități educative cu preșcolarii</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2020</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-76-299-1</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>toamna</subject>
<subject>iarna</subject>
<subject>primăvară</subject>
<subject>vara</subject>
<subject>autumn</subject>
<subject>winter</subject>
<subject>spring</subject>
<subject>summer</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>373.24+371.3</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2020</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>&nbsp;&Icirc;n lucrare se prezintă Metoda &bdquo;6 DE CE?&rdquo;, utilizată &icirc;ntr-o activitate educativă cu copiii de v&acirc;rsta preșcolară (din grădiniță). Tema activității: CĂLĂTORIE PRIN ANOTIMPURI, realizată printr-un dialog liber, ține de cunoașterea de către copii a unor caracteristici ale anotimpurilor din mediul local. Copiii sunt &icirc;ndemnaţi să fie spontani, să răspundă repede la &icirc;ntrebări, fără a sta mult pe g&acirc;nduri. Copiii implicați &icirc;n activitate capătă aptitudini de a dialoga, de a improviza, de a judeca logic și analitic.</p></description>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The paper presents the &quot;6 WHY?&quot; method, used in an educational activity with children of preschool age (from kindergarten). The theme of the activity: JOURNEY THROUGH THE SEASONS, carried out through a free dialogue, is related to the children&rsquo;s knowledge of certain characteristics of the seasons in the local environment. The children are urged to be spontaneous, to answer questions quickly, without much thought. The children involved in the activity acquire the skills of dialoguing, improvising, judging logically and analytically.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>