Strategii didactice centrate pe elev
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
1066 110
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-25 00:56
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.3 (443)
Воспитание. Обучение. Образование (14408)
SM ISO690:2012
VINNICENCO, Elena. Strategii didactice centrate pe elev. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Educație preșcolară și primară, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 4, pp. 297-301. ISBN 978-9975-76-301-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2020
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020

Strategii didactice centrate pe elev

CZU: 371.3

Pag. 297-301

Vinnicenco Elena
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 1 martie 2020


Rezumat

Valorificarea strategiilor didactice denotă corelaţia acestora la nivelul activităţii practice de predare-învăţare-evaluare, realizabilă în cadrul procesului de învăţământ. Strategiile didactice centrate pe elev dezvoltă optimizarea procesului educațional prin alegerea adecvată a modului de combinare a metodelor, procedeelor, mijloacelor de învăţământ și formelor de organizare.

The development of teaching strategies shows a correlation among them on the level of practical activities of teaching-studying-evaluation, achievable within the process of education. The teaching strategies centered on the pupil develop the optimization of the educational process through an adequate choice of the manner of combination of methods, procedures, means of teaching and forms of organization.

Cuvinte-cheie
instruire interactivă, strategii, elev, particularități individuale, diferenţierea învăţării,

interactive education, Strategies, pupil, individual particularities, differentiation of studying