Articolul precedent |
Articolul urmator |
1066 110 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 00:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3 (443) |
Воспитание. Обучение. Образование (14408) |
SM ISO690:2012 VINNICENCO, Elena. Strategii didactice centrate pe elev. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Educație preșcolară și primară, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 4, pp. 297-301. ISBN 978-9975-76-301-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2020 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.3 | ||||||
Pag. 297-301 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Valorificarea strategiilor didactice denotă corelaţia acestora la nivelul activităţii practice de predare-învăţare-evaluare, realizabilă în cadrul procesului de învăţământ. Strategiile didactice centrate pe elev dezvoltă optimizarea procesului educațional prin alegerea adecvată a modului de combinare a metodelor, procedeelor, mijloacelor de învăţământ și formelor de organizare. |
||||||
Cuvinte-cheie instruire interactivă, strategii, elev, particularități individuale, diferenţierea învăţării, interactive education, Strategies, pupil, individual particularities, differentiation of studying |
||||||
|