Starea funcţiilor cognitive şi executive la elevii claselor primare cu ADHD
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
545 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-02 18:04
SM ISO690:2012
GLAVAN, Aurelia. Starea funcţiilor cognitive şi executive la elevii claselor primare cu ADHD. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne : conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 2-a. , pp. 255-259. ISBN 978-9975-48-068-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 2-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

Starea funcţiilor cognitive şi executive la elevii claselor primare cu ADHD


Pag. 255-259

Glavan Aurelia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2020


Rezumat

This paper presents the facts on the development of cognitive and executive functions in primary school pupils with ADHD.  

Crossref XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'>
<head>
<doi_batch_id>ibn-96655</doi_batch_id>
<timestamp>1719991382</timestamp>
<depositor>
<depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name>
<email_address>[email protected]</email_address>
</depositor>
</head>
<body>
<collection>
<collection_metadata>
<full_title>Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne </full_title>
</collection_metadata>
<collection_issue>
<publication_date media_type='print'>
<year>2014</year>
</publication_date>
<isbn> 978-9975-48-068-0</isbn>
</collection_issue>
<collection_article publication_type='full_text'><titles>
<title>Starea funcţiilor cognitive şi executive la elevii claselor primare cu ADHD</title>
</titles>
<contributors>
<person_name sequence='first' contributor_role='author'>
<given_name>Aurelia</given_name>
<surname>Glavan</surname>
</person_name>
</contributors>
<publication_date media_type='print'>
<year>2014</year>
</publication_date>
<pages>
<first_page>255</first_page>
<last_page>259</last_page>
</pages>
</collection_article>
</collection>
</body>
</doi_batch>