Articolul precedent |
Articolul urmator |
696 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-24 18:08 |
SM ISO690:2012 PETROVSCHI, Nina. Coordonatele învăţării pragmatice. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne : conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 2-a. , pp. 19-30. ISBN 978-9975-48-068-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne Partea 2-a. , 2014 |
||||||
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne" Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 19-30 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Now, by virtue of major changes is increaslingly telt the need in the educational system to reach a new programming thinking of the learner because the true values of growth with need to stimulate represents our attempts to „open” up the mentally and act. Precisely this position generates new educational technologies, the problem putting in such a way, to be called totally brain, that we have the tast of „lure” to leave the state of latency, represented, most effective means of communication of human being with transcendent. |
||||||
|