Articolul precedent |
Articolul urmator |
527 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-23 13:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.6+737.1 (1) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3950) |
Пластические искусства (429) |
SM ISO690:2012 MOLCOSEAN, Alexandru. Referinţe numismatice în produsele curriculare (limba şi literatura română, istorie, matematică, folclor) editate în perioada anilor 2000-2018. In: Simpozion de numismatică : Programul şi rezumatele comunicărilor, Ed. 18, 24-25 octombrie 2019, Chişinău. Chişinău: 2019, Ediţia 18, p. 47. ISBN 978-9975-87-536-3 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Simpozion de numismatică Ediţia 18, 2019 |
||||||
Simpozionul "Simpozion de numismatică " 18, Chişinău, Moldova, 24-25 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.6+737.1 | ||||||
Pag. 47-47 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Necesitatea abordării surselor numismatice în produsele curriculare nu este deloc întâmplătoare. Prezenţa temei banului persistă în linii generale în majoritatea disciplinelor de studiu. În acest context, ne propunem să evaluăm câteva discipline şcolare şi să stabilim direcţiile favorabile utilizării banilor în procesul didactic. Comunicarea în cauză are menirea de a identifica sursele numismatice prezente în produsele curriculare cum ar fi literatura, istoria, matematica, folclorul. Este important să depistăm gradul de utilizare a banilor în sistemul educaţional, pentru a ne crea o imagine de ansamblu privind utilizarea acestora în societate. La momentul de faţă, în sistemul de învăţământ din Republica Moldova sunt făcute nenumărate încercări de a introduce un nou obiect, fie obligatoriu, fie opţional denumit educaţia financiară. Această disciplină îi va permite elevului să cunoască aspectele circulatorii ale banului în societate şi să conştientizeze care este importanţa acestuia pentru viaţa cotidiană. |
||||||
|