Articolul precedent |
Articolul urmator |
1199 115 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-09 12:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.3+37.064 (1) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4076) |
Общественные проблемы обучения и воспитания. Контакты учебного заведения с учащимися (121) |
SM ISO690:2012 GOLUBIŢCHI, Silvia, ȚIFRAC, Maria. Caracteristicile și perspectivele comunicării didactice. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul general: tradiție și inovație , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. I, pp. 78-81. ISBN 978-9975-76-289-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţie şi inovaţie în educaţie Vol. I, 2019 |
|||||||
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.016.3+37.064 | |||||||
Pag. 78-81 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Comunicarea didactică este o forma specifică a comunicarii umane, care se desfășoară într-un cadru instituționalizat. Eficiența comunicării didactice este condiționată de mai mulți factori, specifici atât cadrului didactic, cât și elevului. Centrarea pe obiective a elevului, a profesorului şi mediului de învăŝare prezintă aspectele importante ale învăŝării. |
|||||||
Cuvinte-cheie comunicare didactică, profesor, elevi, factori, caracteristici, etape |
|||||||
|