Caracteristicile și perspectivele comunicării didactice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1078 108
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 20:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.3+37.064 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885)
Probleme sociale în educație. Contacte și relații interumane (114)
SM ISO690:2012
GOLUBIŢCHI, Silvia, ȚIFRAC, Maria. Caracteristicile și perspectivele comunicării didactice. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul general: tradiție și inovație , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. I, pp. 78-81. ISBN 978-9975-76-289-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tradiţie şi inovaţie în educaţie
Vol. I, 2019
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie"
1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019

Caracteristicile și perspectivele comunicării didactice

Characteristics and perspectives of teaching communication

CZU: 37.016.3+37.064

Pag. 78-81

Golubiţchi Silvia1, Țifrac Maria2
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Școala Gimnazială Nr. 5 Sighetu Marmației, Maramureș
 
Teze de doctorat:
 
Disponibil în IBN: 11 februarie 2020


Rezumat

Comunicarea didactică este o forma specifică a comunicarii umane, care se desfășoară într-un cadru instituționalizat. Eficiența comunicării didactice este condiționată de mai mulți factori, specifici atât cadrului didactic, cât și elevului. Centrarea pe obiective a elevului, a profesorului şi mediului de învăŝare prezintă aspectele importante ale învăŝării.

 Didactic communication is a specific form of human communication, which takes place within an institutionalized framework. The efficiency of the didactic communication is conditioned by several factors, specific to both the teacher and the student. The focus on the student, teacher and learning environment presents the important aspects of learning.

Cuvinte-cheie
comunicare didactică, profesor, elevi, factori, caracteristici, etape