Articolul precedent |
Articolul urmator |
851 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 17:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.4.02:801.73:821.135.1 (1) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2143) |
Вспомогательные филологические дисциплины (75) |
Литература на балканских романских языках (2137) |
SM ISO690:2012 CODREANU, Aliona. Aspecte metodologice de receptare a textelor literare în clasele primare. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul general: tradiție și inovație , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. I, pp. 55-59. ISBN 978-9975-76-289-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţie şi inovaţie în educaţie Vol. I, 2019 |
||||||
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.4.02:801.73:821.135.1 | ||||||
Pag. 55-59 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Textele literare sau nonliterare au o tematică diversă. Receptarea textului literar facilitează activarea unor deprinderi şi aptitudini de analiză şi de sinteză, cât şi formarea de atitudini în plan cognitiv, dar şi sub aspect etic, moral, de receptare a valorilor și include toate nivelele de realizare a operei de la receptare stilistică, la motive şi imaginea artistică integratoare, la conŝinutul ideo-afectiv şi determinarea lui istorico-socială. |
||||||
Cuvinte-cheie text, lectură, receptare, etape, produs școlar |
||||||
|