Aspecte metodologice de receptare a textelor literare în clasele primare
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
851 23
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-25 17:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.4.02:801.73:821.135.1 (1)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2143)
Вспомогательные филологические дисциплины (75)
Литература на балканских романских языках (2137)
SM ISO690:2012
CODREANU, Aliona. Aspecte metodologice de receptare a textelor literare în clasele primare. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul general: tradiție și inovație , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. I, pp. 55-59. ISBN 978-9975-76-289-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tradiţie şi inovaţie în educaţie
Vol. I, 2019
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie"
1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019

Aspecte metodologice de receptare a textelor literare în clasele primare

CZU: 373.4.02:801.73:821.135.1

Pag. 55-59

Codreanu Aliona
 
Liceul Teoretic „Miguel de Cervantes“, mun. Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 11 februarie 2020


Rezumat

 Textele literare sau nonliterare au o tematică diversă. Receptarea textului literar facilitează activarea unor deprinderi şi aptitudini de analiză şi de sinteză, cât şi formarea de atitudini în plan cognitiv, dar şi sub aspect etic, moral, de receptare a valorilor și include toate nivelele de realizare a operei de la receptare stilistică, la motive şi imaginea artistică integratoare, la conŝinutul ideo-afectiv şi determinarea lui istorico-socială.

 Literary or non-literary texts have a different theme. The reception of the literary text facilitates the activation of skills and aptitudes of analysis and synthesis, as well as the formation of attitudes in the cognitive plane, but also from an ethical, moral point of view, of the reception of values and includes all levels of achievement of the work from stylistic reception, to reasons and the integrative artistic image, to the ideo-affective content and its historical-social determination.

Cuvinte-cheie
text, lectură, receptare, etape, produs școlar