IBN
  



  














    
  


  
Закрыть

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-5(5) pentru cuvîntul-cheie "produs școlar"
Aspecte metodologice de receptare a textelor literare în clasele primare
Codreanu Aliona
Tradiţie şi inovaţie în educaţie
Vol. I. 2019. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-76-289-2.
Disponibil online 11 February, 2020. Descarcări-25. Vizualizări-917
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Evaluarea textelor multimodale în clasele primare
Golubiţchi Silvia
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 1(31) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636
Disponibil online 7 July, 2023. Descarcări-20. Vizualizări-379
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Evaluarea activităților de învățare a elevilor în baza proiectelor la disciplina biologie
Afteni Nina
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă
Ediția 11, Vol.2. 2024. Chişinău. ISBN 978-9975-46-904-3.
Disponibil online 24 June, 2024. Descarcări-3. Vizualizări-78
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Modalități de evaluare a rezultatelor școlare la disciplina limba și literatura română
Golubiţchi Silvia, Bunescu-Ursu Lucia
Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării
2022. Chișinău, Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-46-694-3.
Disponibil online 20 March, 2023. Descarcări-9. Vizualizări-422
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aspecte ale scrierii imaginative în clasele primare
Dobrovicean Svetlana
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă
2020. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-76-299-1.
Disponibil online 3 March, 2020. Descarcări-33. Vizualizări-737
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5