Studiul competenței de lectură a studenților în seminarul de teoria și metodologia geografiei
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
765 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-26 18:47
SM ISO690:2012
VOLONTIR, Nina, PUŢUNTICĂ, Anatolie. Studiul competenței de lectură a studenților în seminarul de teoria și metodologia geografiei. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc: Culegere de studii. Materialele Congresului Știinţific Internaţional Polono-Moldo-Român: Educaţie-PoliticăSocietate, 1-4 aprilie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. III, nr.1, pp. 119-126. ISBN 978-9975-76-273-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. III, nr.1, 2019
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc"
Chişinău, Moldova, 1-4 aprilie 2019

Studiul competenței de lectură a studenților în seminarul de teoria și metodologia geografiei


Pag. 119-126

Volontir Nina, Puţuntică Anatolie
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 21 ianuarie 2020


Rezumat

În lucrare se prezintă un experiment didactic, care a avut ca scop formarea și dezvoltarea competenţei studenţilor de a lectura un text, în mod individual, în cadrul unui seminar de Teoria și Metodologia Geografiei. În seminar s-a urmărit ca studenţii să dobândească competenţa de lectură, utilizând tehnica SINELG (Sistem Interactiv de Notare pentru Eficientizarea Lecturii și Gândirii). După finalizarea sarcinilor de lucru realizate de către studenți, s-a analizat activitatea studenților, procesul de lectură, de învăţare şi rezultatele obținute.

Cuvinte-cheie
experiment didactic, tehnici interactive, tehnica SINELG

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Volontir, N.</dc:creator>
<dc:creator>Puţuntică, A.M.</dc:creator>
<dc:date>2019</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'><p>&Icirc;n lucrare se prezintă un experiment didactic, care a avut ca scop formarea și dezvoltarea competenţei studenţilor de a lectura un text, &icirc;n mod individual, &icirc;n cadrul unui seminar de Teoria și Metodologia Geografiei. &Icirc;n seminar s-a urmărit ca studenţii să dob&acirc;ndească competenţa de lectură, utiliz&acirc;nd tehnica SINELG (Sistem Interactiv de Notare pentru Eficientizarea Lecturii și G&acirc;ndirii). După finalizarea sarcinilor de lucru realizate de către studenți, s-a analizat activitatea studenților, procesul de lectură, de &icirc;nvăţare şi rezultatele obținute.</p></dc:description>
<dc:source>Dialog intercultural polono-moldovenesc (Vol. III, nr.1) 119-126</dc:source>
<dc:subject>experiment didactic</dc:subject>
<dc:subject>tehnici interactive</dc:subject>
<dc:subject>tehnica SINELG</dc:subject>
<dc:title>Studiul competenței de lectură a studenților &icirc;n seminarul de teoria și metodologia geografiei</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>