Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-26 18:47 |
![]() VOLONTIR, Nina, PUŢUNTICĂ, Anatolie. Studiul competenței de lectură a studenților în seminarul de teoria și metodologia geografiei. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc: Culegere de studii. Materialele Congresului Știinţific Internaţional Polono-Moldo-Român: Educaţie-PoliticăSocietate, 1-4 aprilie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. III, nr.1, pp. 119-126. ISBN 978-9975-76-273-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dialog intercultural polono-moldovenesc Vol. III, nr.1, 2019 |
||||||
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc" Chişinău, Moldova, 1-4 aprilie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 119-126 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În lucrare se prezintă un experiment didactic, care a avut ca scop formarea și dezvoltarea competenţei studenţilor de a lectura un text, în mod individual, în cadrul unui seminar de Teoria și Metodologia Geografiei. În seminar s-a urmărit ca studenţii să dobândească competenţa de lectură, utilizând tehnica SINELG (Sistem Interactiv de Notare pentru Eficientizarea Lecturii și Gândirii). După finalizarea sarcinilor de lucru realizate de către studenți, s-a analizat activitatea studenților, procesul de lectură, de învăţare şi rezultatele obținute. |
||||||
Cuvinte-cheie experiment didactic, tehnici interactive, tehnica SINELG |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Volontir, N.</dc:creator> <dc:creator>Puţuntică, A.M.</dc:creator> <dc:date>2019</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>În lucrare se prezintă un experiment didactic, care a avut ca scop formarea și dezvoltarea competenţei studenţilor de a lectura un text, în mod individual, în cadrul unui seminar de Teoria și Metodologia Geografiei. În seminar s-a urmărit ca studenţii să dobândească competenţa de lectură, utilizând tehnica SINELG (Sistem Interactiv de Notare pentru Eficientizarea Lecturii și Gândirii). După finalizarea sarcinilor de lucru realizate de către studenți, s-a analizat activitatea studenților, procesul de lectură, de învăţare şi rezultatele obținute.</p></dc:description> <dc:source>Dialog intercultural polono-moldovenesc (Vol. III, nr.1) 119-126</dc:source> <dc:subject>experiment didactic</dc:subject> <dc:subject>tehnici interactive</dc:subject> <dc:subject>tehnica SINELG</dc:subject> <dc:title>Studiul competenței de lectură a studenților în seminarul de teoria și metodologia geografiei</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>