Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-12 08:02 |
![]() VINNICENCO, Elena. Educația permanentă – proces continuu al devenirii Personalității umane. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc: Culegere de studii. Materialele Congresului Știinţific Internaţional Polono-Moldo-Român: Educaţie-PoliticăSocietate, 1-4 aprilie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. III, nr.1, pp. 114-119. ISBN 978-9975-76-273-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dialog intercultural polono-moldovenesc Vol. III, nr.1, 2019 |
||||||
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc" Chişinău, Moldova, 1-4 aprilie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 114-119 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Fiind un proces continuu, educaţia permanentă vizează dezvoltarea și perfecționarea fiinţei în devenire, în toate domeniile şi de-a lungul întregii vieţi. Obiectivul major al educaţiei permanente constituie pregătirea individului pentru a deveni propriul subiect al dezvoltării sale prin intermediul multiplelor forme de autoinstruire. |
||||||
|