Educația permanentă – proces continuu al devenirii Personalității umane
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
1346 158
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-12 08:02
SM ISO690:2012
VINNICENCO, Elena. Educația permanentă – proces continuu al devenirii Personalității umane. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc: Culegere de studii. Materialele Congresului Știinţific Internaţional Polono-Moldo-Român: Educaţie-PoliticăSocietate, 1-4 aprilie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. III, nr.1, pp. 114-119. ISBN 978-9975-76-273-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. III, nr.1, 2019
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc"
Chişinău, Moldova, 1-4 aprilie 2019

Educația permanentă – proces continuu al devenirii Personalității umane


Pag. 114-119

Vinnicenco Elena
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 21 ianuarie 2020


Rezumat

Fiind un proces continuu, educaţia permanentă vizează dezvoltarea și perfecționarea fiinţei în devenire, în toate domeniile şi de-a lungul întregii vieţi. Obiectivul major al educaţiei permanente constituie pregătirea individului pentru a deveni propriul subiect al dezvoltării sale prin intermediul multiplelor forme de autoinstruire.

Being a continuous process, the permanent education targets the development and improvement of an evolving person in every field during the lifetime. The major goal of the permanent education constitutes the training of the individual in order make them their own subject of self-development through the medium of multiple forms of self-teaching.