Articolul precedent |
Articolul urmator |
595 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-13 15:48 |
SM ISO690:2012 . Abordarea competentă la pregătirea economiştilor: formarea strategiilor de adaptare profesională a viitorilor specialişti. In: Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective: Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale consacrată aniversării a 65-a de la fondarea Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, 25 mai 2011, Bălți. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2011, pp. 60-64. ISBN 978-9975-50-060-9 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective 2011 | ||||||
Conferința "Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective" Bălți, Moldova, 25 mai 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 60-64 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Transformările strategice, care au loc în învăţămîntul superior în legătură cu modificarea cerinţelor pieţei de muncă, ne orientează asupra introducerii maximale a abordării competente în procesul educaţional al formării viitorilor economişti. Abordarea competentă are premise pedagogice atît în practică, cît şi în teorie. Referindu-se la practica educaţiei profesionale, pedagogii au atras atenţia la decalajul evident dintre calitatea pregătirii specialistului cu studii superioare şi cerinţele pieţei muncii. Abordarea prin competenţe în pregătirea economiştilor corespunde direcţiei contemporane de dezvoltare strategică a businessului. Formarea strategiilor de adaptare profesională a viitorilor specialişti în învăţămîntul superior este instrumentul de realizare a abordării prin competenţe, scopul fiind pregătirea unui specialist competent şi competitiv, în corespundere cu cerinţele pieţei. |
||||||
Cuvinte-cheie conceptul de competenţă, abordarea competentă, competenţă profesională, competenţe pentru economişti, strategiile educaţionale, strategii de adaptare, concept of competence, competent approach, professional competence, skills for economists, educational strategies, adaptation strategies |
||||||
|