Articolul precedent |
Articolul urmator |
802 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 09:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.015.3 (63) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2145) |
SM ISO690:2012 CUTASEVICI, Angela. Repere disciplinare și transdisciplinare ale formării la elevi a comportamentului orientat spre asigurarea securității personale în contextul curriculumului pentru învățământul primar. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 11-18. ISBN 978-9975-76-271-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 1, 2019 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.015.3 | ||||||
Pag. 11-18 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol este abordată problematica educației pentru securitate personală, evidențiind necesitatea formării comportamentului orientat spre asigurarea securității personale de la cea mai fragedă vârstă. Se precizează noi provocări pentru securitatea personală a elevilor provenite din mediul online, se specifică noi termeni aferenți acestor provocări, care au prind viață în ultimii ani în științele și practica educației. Se elucidează reperele disciplinare și transdisciplinare ale formării comportamentului vizat în contextul curriculumului pentru învățământul primar (2018) și se argumentează necesitatea educației parentale pe direcția abordată. |
||||||
Cuvinte-cheie securitate personală, educație pentru securitate personală, securitate în mediul online, învăţământ primar, curriculum, disciplinaritate, transdisciplinaritate, educație parentală, personal security, personal security education, online security, primary education, curriculum, disciplinarity, transdisciplinarity, parental education |
||||||
|