Evaluarea ratingului promoţional al posturilor TV din Republica Moldova în scopul planificării media
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
646 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-01 22:09
SM ISO690:2012
SOLOMATIN, Ala, ARNAUT, Nelea, PENTELEI, Maria. Evaluarea ratingului promoţional al posturilor TV din Republica Moldova în scopul planificării media. In: Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători , Ed. Ediţia a XVII-a, 24-25 aprilie 2019, Chişinău. Chişinău Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2019, Ediţia 17, pp. 65-66. ISBN 978-9975-75-961-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători
Ediţia 17, 2019
Conferința "Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători"
Ediţia a XVII-a, Chişinău, Moldova, 24-25 aprilie 2019

Evaluarea ratingului promoţional al posturilor TV din Republica Moldova în scopul planificării media

Evaluation of the promotional rating of TV posts in the Republic of Moldova for the purpose of the media planning

JEL: M31,O35

Pag. 65-66

Solomatin Ala, Arnaut Nelea, Pentelei Maria
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 11 decembrie 2019


Rezumat

The emergence of television has had a huge impact on advertising. TV spots have become more and more illustrative and convincing in time, and people behind increasingly inventive spots. At the same time, however, buyers have become more demanding, but they want quality and exclusivity at the same time. But advertising has come to be so good that it can convince you today to buy a product that you do not need but to make you think it is essential to you.

Cuvinte-cheie
television, huge impact, buyers, time