Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
752 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-19 20:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (482) |
Организация обучения (533) |
SM ISO690:2012 CARTALEANU, Tatiana, COSOVAN, Olga. Portofoliul şi proiectul modular în învăţământul profesional. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 4-5(116-117), pp. 22-27. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3521016 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4-5(116-117) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3521016 | ||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 22-27 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Aplicarea proiectului şi a portofoliului în învăţământul profesional este o necesitate. Portofoliul poate contribui vizibil la dezvoltarea competenţelor, mai ales a competenţei de a învăţa pe parcursul întregii vieţi, şi poate servi ca dovadă a valorii meseriaşului, iar proiectul stimulează creativitatea, soluţionarea problemelor şi cultivă spiritul de echipă. Pregătirea unei serii de traininguri pentru profesorii şi maiştrii din instituţiile de învăţământ profesional a pornit de la aplicarea unui chestionar electronic. Concluziile la care s-a ajuns în rezultatul analizei răspunsurilor la întrebările chestionarului generează structura a 3 traininguri distincte. |
||||||
Cuvinte-cheie portofoliu, proiect, competenţe profesionale, chestionar, portfolio, project, professional competences, questionnaire |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <identifier identifierType='DOI'>10.5281/zenodo.3521016</identifier> <creators> <creator> <creatorName>Cartaleanu, T.M.</creatorName> <affiliation>Centrul Educaţional Pro Didactica, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Cosovan, O.M.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Portofoliul şi proiectul modular în învăţământul profesional</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2019</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1810-6455</relatedIdentifier> <subjects> <subject>portofoliu</subject> <subject>proiect</subject> <subject>competenţe profesionale</subject> <subject>chestionar</subject> <subject>portfolio</subject> <subject>project</subject> <subject>professional competences</subject> <subject>questionnaire</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.091</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2019-11-14</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Aplicarea proiectului şi a portofoliului în învăţământul profesional este o necesitate. Portofoliul poate contribui vizibil la dezvoltarea competenţelor, mai ales a competenţei de a învăţa pe parcursul întregii vieţi, şi poate servi ca dovadă a valorii meseriaşului, iar proiectul stimulează creativitatea, soluţionarea problemelor şi cultivă spiritul de echipă. Pregătirea unei serii de traininguri pentru profesorii şi maiştrii din instituţiile de învăţământ profesional a pornit de la aplicarea unui chestionar electronic. Concluziile la care s-a ajuns în rezultatul analizei răspunsurilor la întrebările chestionarului generează structura a 3 traininguri distincte.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>It is hard to overestimate the importance of the project and the portfolio in vocational education. The portfolio can visibly contribute to the development of competences, especially the lifelong learning competence, and may serve as evidence of a tradesman’s value, whereas the project stimulates creativity and problem-solving and promotes team spirit. The development of a series of training courses for teachers and foremen employed in vocational education began with an electronic questionnaire. Based on the conclusions reached after analyzing the answers provided by respondents, three separate training courses were designed.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>