Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
753 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-19 20:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (482) |
Организация обучения (533) |
SM ISO690:2012 CARTALEANU, Tatiana, COSOVAN, Olga. Portofoliul şi proiectul modular în învăţământul profesional. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 4-5(116-117), pp. 22-27. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3521016 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4-5(116-117) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3521016 | ||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 22-27 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Aplicarea proiectului şi a portofoliului în învăţământul profesional este o necesitate. Portofoliul poate contribui vizibil la dezvoltarea competenţelor, mai ales a competenţei de a învăţa pe parcursul întregii vieţi, şi poate servi ca dovadă a valorii meseriaşului, iar proiectul stimulează creativitatea, soluţionarea problemelor şi cultivă spiritul de echipă. Pregătirea unei serii de traininguri pentru profesorii şi maiştrii din instituţiile de învăţământ profesional a pornit de la aplicarea unui chestionar electronic. Concluziile la care s-a ajuns în rezultatul analizei răspunsurilor la întrebările chestionarului generează structura a 3 traininguri distincte. |
||||||
Cuvinte-cheie portofoliu, proiect, competenţe profesionale, chestionar, portfolio, project, professional competences, questionnaire |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-88045</doi_batch_id> <timestamp>1714295426</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> <registrant>Centrul Educaţional Pro Didactica</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională</full_title> <issn media_type='print'>18106455</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2019</year> </publication_date> <issue>4-5(116-117)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Portofoliul şi proiectul modular în învăţământul profesional</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Tatiana</given_name> <surname>Cartaleanu</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>Olga</given_name> <surname>Cosovan</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2019</year> </publication_date> <pages> <first_page>22</first_page> <last_page>27</last_page> </pages> <doi_data> <doi>10.5281/zenodo.3521016</doi> <resource>http://www.crossref.org/</resource> </doi_data> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>