Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-12 12:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.26:004.4 (2) |
Воспитание. Обучение. Образование (14878) |
Программные средства (303) |
![]() IVANCOV, Ludmila, COROPCEANU, Eduard. Valoarea formativă a evaluării curente prin implementarea unor resurse TIC în învățământul profesional tehnic postsecundar. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2019, nr. 2(16), pp. 81-90. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(16) / 2019 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.26:004.4 | ||||||
Pag. 81-90 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Dezvoltarea tehnologiilor informaționale și comunicaționale (TIC) influențează direct calitatea procesului de creștere profesională a viitorilor specialiști. Noile tehnologii deschid oportunități suplimentare și motivează pentru instruire, oferind profesorilor și elevilor posibilitatea de a se autoperfecționa. Analizând succint resursele Internetului, constatăm că avem la dispoziție o multitudine de aplicații care ar putea fi utilizate în cadrul procesului de predare-învățare-evaluare, bazându-ne pe faptul că atât cadrul didactic, cât și educabilii dețin competența digitală. În articolul dat ne-am propus să ne cunoaștem mai aprofundat cu modul de activitate a softului Quizizz. Utilizarea acestui instrument online ne permite integrarea armonioasă a tehnologiilor digitale în procesului de instruire și sporirea interesului elevilor pentru învățare. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, evaluare, tehnologii informaționale și comunicaționale, program online, Quizizz, instruire interdisciplinară, education, evaluation, information and communication technologies, online program, Quizizz, interdisciplinary education |
||||||
|