Valoarea formativă a evaluării curente prin implementarea unor resurse TIC în învățământul profesional tehnic postsecundar
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
794 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-12 12:55
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.26:004.4 (2)
Воспитание. Обучение. Образование (14878)
Программные средства (303)
SM ISO690:2012
IVANCOV, Ludmila, COROPCEANU, Eduard. Valoarea formativă a evaluării curente prin implementarea unor resurse TIC în învățământul profesional tehnic postsecundar. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2019, nr. 2(16), pp. 81-90. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(16) / 2019 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Valoarea formativă a evaluării curente prin implementarea unor resurse TIC în învățământul profesional tehnic postsecundar

The formative value of the current evaluation by implementing any ICT resources professional technical education postsecundar

CZU: 371.26:004.4

Pag. 81-90

Ivancov Ludmila12, Coropceanu Eduard2
 
1 Centrul de excelenţă în medicină şi farmacie „Raisa Pacalo”,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 25 octombrie 2019


Rezumat

Dezvoltarea tehnologiilor informaționale și comunicaționale (TIC) influențează direct calitatea procesului de creștere profesională a viitorilor specialiști. Noile tehnologii deschid oportunități suplimentare și motivează pentru instruire, oferind profesorilor și elevilor posibilitatea de a se autoperfecționa. Analizând succint resursele Internetului, constatăm că avem la dispoziție o multitudine de aplicații care ar putea fi utilizate în cadrul procesului de predare-învățare-evaluare, bazându-ne pe faptul că atât cadrul didactic, cât și educabilii dețin competența digitală. În articolul dat ne-am propus să ne cunoaștem mai aprofundat cu modul de activitate a softului Quizizz. Utilizarea acestui instrument online ne permite integrarea armonioasă a tehnologiilor digitale în procesului de instruire și sporirea interesului elevilor pentru învățare.

The development of information and communication technologies (ICT) directly influences the quality of the professional development process of future specialists. New technologies open up additional opportunities and motivate for training, offering teachers and students the opportunity to self-refine. Looking briefly at the Internet, we find that we have a wealth of applications that could be used in the teaching-learning-assessment process, relying on the fact that both teachers and educators have digital competence. In this article, we wanted to know more about how we work with the Quizizz programs. Using this program enables us to integrate the training process with digital technologies and to increase the students' interest in the educational process.

Cuvinte-cheie
educaţie, evaluare, tehnologii informaționale și comunicaționale, program online, Quizizz, instruire interdisciplinară,

education, evaluation, information and communication technologies, online program, Quizizz, interdisciplinary education