Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-17 23:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
793.3+792.97 (1) |
РАЗВЛЕЧЕНИЯ. ЗРЕЛИЩА. ИГРЫ. СПОРТ (1746) |
Театр. Сценическое искусство. Драматические представления (529) |
![]() MARDARI, Oleg. Importanța mișcării scenice în teatrul de animație. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2018, nr. 2(33), pp. 68-71. ISSN 2345-1408. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică | ||||||
Numărul 2(33) / 2018 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831 | ||||||
|
||||||
CZU: 793.3+792.97 | ||||||
Pag. 68-71 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Lucrarea de față își propune să prezinte rolul mișcării scenice în educația studentului-actor în teatrul de animație, bazânduse pe o cercetare practică și teoretică în domeniul teatrului și pedagogiei. În urma analizării procesului de formare a studentului păpușar unde acesta se află după paravan iar instrumentul de lucru este păpușa pe care acesta o învie, mi-am dat seama că o filă extrem de importantă în formarea actorului păpușar merită o atenție deosebită. Această filă am intitulat-o „Importanța mișcării scenice în teatrul de animație”, unde pregătirea fizică a actorului joacă un rol extrem de important la fel ca vorbirea scenică, ritmica, canto etc. |
||||||
Cuvinte-cheie mișcare scenică, teatrul de animaţie, păpușar, păpuşă, stage movement, animation theatre, puppeteer, puppet |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Mardari, O.</dc:creator> <dc:date>2018-12-31</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Lucrarea de față își propune să prezinte rolul mișcării scenice în educația studentului-actor în teatrul de animație, bazânduse pe o cercetare practică și teoretică în domeniul teatrului și pedagogiei. În urma analizării procesului de formare a studentului păpușar unde acesta se află după paravan iar instrumentul de lucru este păpușa pe care acesta o învie, mi-am dat seama că o filă extrem de importantă în formarea actorului păpușar merită o atenție deosebită. Această filă am intitulat-o „Importanța mișcării scenice în teatrul de animație”, unde pregătirea fizică a actorului joacă un rol extrem de important la fel ca vorbirea scenică, ritmica, canto etc.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The present paper aims to present the role of stage movement in the student-actor education in the animation theatre based on practical and theoretical research in the field of theatre and pedagogy. After analyzing the puppet student’s training process where he is behind the screen and the working tool is the puppet that he is animating, I realized that an extremely important part in the formation of the puppet actor deserves special attention. This is the title of „The Importance of the Stage Movement in the Animation Theatre”, where the physical training of the actor plays an extremely important role as well as stage speaking, rhythmic, singing, etc.</p></dc:description> <dc:source>Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică 33 (2) 68-71</dc:source> <dc:subject>mișcare scenică</dc:subject> <dc:subject>teatrul de animaţie</dc:subject> <dc:subject>păpușar</dc:subject> <dc:subject>păpuşă</dc:subject> <dc:subject>stage movement</dc:subject> <dc:subject>animation theatre</dc:subject> <dc:subject>puppeteer</dc:subject> <dc:subject>puppet</dc:subject> <dc:title>Importanța mișcării scenice în teatrul de animație</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>