Articolul precedent |
Articolul urmator |
857 105 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 20:13 |
SM ISO690:2012 GAGAUZ, Valeriu. Dezvoltarea marketingului digital în contextul extinderii canalelor de comunicare în Republica Moldova. In: Creşterea economică în condiţiile globalizării: : bunăstare și incluziune socială, Ed. 14, 10-11 octombrie 2019, Chișinău. Chisinau, Moldova: Complexul Editorial INCE, 2019, Ediția 14, Vol.1, pp. 194-198. ISBN 978-9975-3305-6-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Creşterea economică în condiţiile globalizării Ediția 14, Vol.1, 2019 |
||||||
Conferința "Creşterea economică în condiţiile globalizării" 14, Chișinău, Moldova, 10-11 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
JEL: D80, D89, M31 | ||||||
Pag. 194-198 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol se analizează dinamica de extindere a canalelor de comunicare digitală în Republica Moldova din perspectiva dezvoltării marketingului digital. Lucrarea are la bază rezultatele cercetărilor de marketing realizate de Gemius Explorer, AGB Moldova, X-Plane, AAPM. S-a constatat că în anii 2013-2018 penetrarea internetului în Republica Moldova a crescut cu peste 25%, iar penetrarea prin dispozitive mobile de 2,5 ori. Rata persoanelor care deloc nu folosesc televiziunea treptat crește, iar rata utilizatorilor non-internet este în scădere. Începând cu anul 2016 se înregistrează circa 80% din utilizatori, care folosesc internet zilnic. Totodată, proporția celor care utilizează radioul zilnic a scăzut până la 30%, iar a celor care citesc ziare – până la 6%. Costul promovării unui produs/serviciu prin intermediul TV rămâne cel mai ieftin după indicatorul CPT – costul per o mie de persoane acoperite. Cel mai apropiat la cost canal media este on-line, dar rămâne de 2 ori mai scump, însă on-line este cel mai accesibil pentru business din punctul de vedere al prețului de intrare și al ușurinței de utilizare. |
||||||
Cuvinte-cheie canalele digitale de comunicare, marketing |
||||||
|