Articolul precedent |
Articolul urmator |
511 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-28 00:03 |
SM ISO690:2012 ZDRAGUŞ, Vera. La production textuelle écrite en tant que force motrice dans le développement de l´activité langagière. In: Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere, 7-8 noiembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2014, Volumul II, pp. 124-128. ISBN 978-9975-76-134-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere Volumul II, 2014 |
||||||
Conferința "Conferința științifico-metodică" Chişinău, Moldova, 7-8 noiembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 124-128 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Activitățile de producere scrisă sunt de importanță primordială în orice activitate interactivă de învățare a limbii străine. Activitatea scrisă este un proces recursiv ce cuprinde numeroase etape : crearea de idei, definirea exactă a temei, expunerea mesajului corect și coerent. Comunicarea care se produce prin intermediul activității scrise este un proces productiv, expresiv |
||||||
Cuvinte-cheie compétence langagière, production textuelle, écriture communicationnelle, langue écrite, transmettre des idées, rédaction, acquérir une compétence, maîtriser l’ortographe |
||||||
|