Competenţe: pro sau contra
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
487 26
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-06 11:49
SM ISO690:2012
ŢAPU, Grigore. Competenţe: pro sau contra. In: Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere, 7-8 noiembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2014, Volumul I, pp. 203-207. ISBN 978-9975-76-133-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere
Volumul I, 2014
Conferința "Conferința științifico-metodică"
Chişinău, Moldova, 7-8 noiembrie 2014

Competenţe: pro sau contra


Pag. 203-207

Ţapu Grigore
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 16 octombrie 2019


Rezumat

This article, analyze the issue of competences in contemporary education context. Take as a starting point the idea with reference to the achievement of the educational process centered on skills, idea, which governs European education systems. The author of this thesis expresses disagreement with the transformation of the competences in exclusive finalities of educational process, citing a number of disadvantages referred to the purpose.

Cuvinte-cheie
competențe, finalități educaționale, obiective educaționale, descentralizare, şcoli de alternativă