Articolul precedent |
Articolul urmator |
487 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-06 11:49 |
SM ISO690:2012 ŢAPU, Grigore. Competenţe: pro sau contra. In: Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere, 7-8 noiembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2014, Volumul I, pp. 203-207. ISBN 978-9975-76-133-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere Volumul I, 2014 |
||||||
Conferința "Conferința științifico-metodică" Chişinău, Moldova, 7-8 noiembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 203-207 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article, analyze the issue of competences in contemporary education context. Take as a starting point the idea with reference to the achievement of the educational process centered on skills, idea, which governs European education systems. The author of this thesis expresses disagreement with the transformation of the competences in exclusive finalities of educational process, citing a number of disadvantages referred to the purpose. |
||||||
Cuvinte-cheie competențe, finalități educaționale, obiective educaționale, descentralizare, şcoli de alternativă |
||||||
|