Educaţia morală ca dimensiune în formarea/ dezvoltarea personalităţii elevului
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
1196 139
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-25 09:21
SM ISO690:2012
BOLDIRESCU, Sergiu, PETROVSCHI, Nina. Educaţia morală ca dimensiune în formarea/ dezvoltarea personalităţii elevului. In: Valorile moral-spirituale ale educaţiei. : In memoriam Mihail Terentii, 3-4 aprilie 2015, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2015, pp. 135-138. ISBN 978-9975-48-069-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Valorile moral-spirituale ale educaţiei. 2015
Simpozionul "Valorile moral-spirituale ale educaţiei:"
Chişinău, Moldova, 3-4 aprilie 2015

Educaţia morală ca dimensiune în formarea/ dezvoltarea personalităţii elevului


Pag. 135-138

Boldirescu Sergiu, Petrovschi Nina
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 15 octombrie 2019


Rezumat

Each society creates its system of education in relation with its level of development, which prints to moral educationa socio-historical character. In postmodern society, the relativity of moral values became evident. As a result, persist in a moral crisis, which currently reaches endemic parameters. Feature of the crisis are values lacking of their true and moral power sense: the moral values exist, but no longer believe, no longer rely, don’t recognize their power.