Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
809 56 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-27 16:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.262 (54) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4076) |
SM ISO690:2012 CEBAN, Veronica. Tendințe integrative în educația parentală din perspectiva valorificării teoriilor învățării și consilierii adulților. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2019, nr. 5(125), pp. 158-162. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(125) / 2019 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.262 | ||||||
Pag. 158-162 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Familia, ca instituție socială fundamentală, devine tot mai mult afectată de schimbările social-economice și politice; drept rezultat, mediul familial devine instabil, perturbat și devalorizat. Din aceste motive considerăm că educația parentală necesită o abordare actuală, pluridisciplinară, plecând de la cerințele societății de astăzi, conturând astfel importanța eficientizării și optimizării relațiilor interpersonale părinți-copii prin formarea, consolidarea și valorificarea competențelor parentale pozitive. Dat fiind faptul că educația părinților necesită o abordare teoretică profundă, ceea ce ar presupune schimbarea cursului său praxiologic și axiologic, în prezentul articol vom preciza cele mai relevante teorii care au contribuit la fundamentarea teoretică a educației parentale și a consilierii adulților. |
||||||
Cuvinte-cheie educație parentală, consiliere, consiliere parentală, competenţe parentale, parental education, counseling, parental counseling, parenting skills |
||||||
|