Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
841 86 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-21 20:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:33 (4) |
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1235) |
Экономика. Народное хозяйство. Экономические науки (9555) |
SM ISO690:2012 GHERASIM, Inga. Rolul motivaţiei în reuşita învăţării disciplinelor economice. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 1(113), pp. 44-47. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(113) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:33 | ||||||
Pag. 44-47 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Orice profesor care doreşte stimularea motivaţiei elevilor pentru activitatea de învăţare este obligat să-şi analizeze propria motivaţie şi modul cum îşi planifică şi desfăşoară activităţile de predare-învăţare-evaluare. Articolul își propune analiza condițiilor psihopedagogice de formare a motivelor de învățare ale elevilor la disciplinele economice |
||||||
Cuvinte-cheie motivaţie, metode, principii motivaţionale, reuşită şcolară, motivation, Methods, motivational principles, school success |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Gherasim, I.</creatorName> <affiliation>Colegiul Agroindustrial din Râşcani, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Rolul motivaţiei în reuşita învăţării disciplinelor economice</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2019</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1810-6455</relatedIdentifier> <subjects> <subject>motivaţie</subject> <subject>metode</subject> <subject>principii motivaţionale</subject> <subject>reuşită şcolară</subject> <subject>motivation</subject> <subject>Methods</subject> <subject>motivational principles</subject> <subject>school success</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.02:33</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2019-02-28</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Orice profesor care doreşte stimularea motivaţiei elevilor pentru activitatea de învăţare este obligat să-şi analizeze propria motivaţie şi modul cum îşi planifică şi desfăşoară activităţile de predare-învăţare-evaluare. Articolul își propune analiza condițiilor psihopedagogice de formare a motivelor de învățare ale elevilor la disciplinele economice</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Any teacher who wishes to stimulate pupils’ motivation for learning should analyze their own motivation and the way they plan and perform their teaching-learning-assessment activities. The article aims to analyze the psychopedagogical conditions facilitating the development of pupils’ motivation for studying Economics.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>