Digitalizarea disciplinelor tehnice speciale prin instrumentele Web 2.0
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
628 10
Ultima descărcare din IBN:
2022-12-12 16:02
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:004 (84)
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1232)
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4225)
SM ISO690:2012
PADURARU, Vitalie. Digitalizarea disciplinelor tehnice speciale prin instrumentele Web 2.0. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 6(112), pp. 42-45. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 6(112) / 2018 / ISSN 1810-6455

Digitalizarea disciplinelor tehnice speciale prin instrumentele Web 2.0

Digitalizing Special Technical Disciplines with the Help of Web 2.0 Instruments

CZU: 37.02:004

Pag. 42-45

Paduraru Vitalie
 
Centrul de Excelență în Transporturi
 
 
Disponibil în IBN: 16 septembrie 2019


Rezumat

Articolul are intenţia de a spori încrederea cadrelor didactice în utilizarea instrumentelor digitale la lecţie, de a îmbogăţi colecţia de tehnici de învăţare autentică şi responsabilă, de a îmbunătăţi activitatea cotidiană a profesorilor şi a-i orienta spre inovaţie. Instrumentele Web 2.0 fac parte dintr-un demers euristic de învăţare, determinând elevii să descopere continuu, ceea ce face ca procesul de predareînvăţareevaluare să fie unul modern, interactiv, axat pe cel ce învaţă, pe cooperare şi colaborare – aspecte specifice educaţiei constructiviste. De asemenea, sunt prezentate exemple de sarcini didactice recomandate pentru elaborarea produselor cu ajutorul diverselor instrumente, reliefând avantajele aplicării lor la disciplinele tehnice speciale

The article has the intention of boosting teachers’ competence and confidence to use ICT in the classroom, to enrich their collection of authentic and responsible learning techniques, to improve their day-to-day work and to drive them towards innovation. Web 2.0 tools are part of an effective heuristic learning approach, motivating students towards continuous discovery, due to which the learning process becomes active, modern, interactive, learner-centered, and based on cooperation and collaboration – all of these being aspects of constructivist education. There are also examples of recommended tasks for outcomes development using various tools and highlighting the benefits of their application in lessons

Cuvinte-cheie
instrumente Web 2.0, competenţă digitală, comunicare, colaborare, cadrul ERRE,

Web 2.0 tools, tasks, digital competence, communication, collaboration, ERRE framework