Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
637 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-12-12 16:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:004 (85) |
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1235) |
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4262) |
SM ISO690:2012 PADURARU, Vitalie. Digitalizarea disciplinelor tehnice speciale prin instrumentele Web 2.0. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 6(112), pp. 42-45. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 6(112) / 2018 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:004 | ||||||
Pag. 42-45 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul are intenţia de a spori încrederea cadrelor didactice în utilizarea instrumentelor digitale la lecţie, de a îmbogăţi colecţia de tehnici de învăţare autentică şi responsabilă, de a îmbunătăţi activitatea cotidiană a profesorilor şi a-i orienta spre inovaţie. Instrumentele Web 2.0 fac parte dintr-un demers euristic de învăţare, determinând elevii să descopere continuu, ceea ce face ca procesul de predareînvăţareevaluare să fie unul modern, interactiv, axat pe cel ce învaţă, pe cooperare şi colaborare – aspecte specifice educaţiei constructiviste. De asemenea, sunt prezentate exemple de sarcini didactice recomandate pentru elaborarea produselor cu ajutorul diverselor instrumente, reliefând avantajele aplicării lor la disciplinele tehnice speciale |
||||||
Cuvinte-cheie instrumente Web 2.0, competenţă digitală, comunicare, colaborare, cadrul ERRE, Web 2.0 tools, tasks, digital competence, communication, collaboration, ERRE framework |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Paduraru, V.</creatorName> <affiliation>Centrul de Excelență în Transporturi, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Digitalizarea disciplinelor tehnice speciale prin instrumentele Web 2.0</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2018</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1810-6455</relatedIdentifier> <subjects> <subject>instrumente Web 2.0</subject> <subject>competenţă digitală</subject> <subject>comunicare</subject> <subject>colaborare</subject> <subject>cadrul ERRE</subject> <subject>Web 2.0 tools</subject> <subject>tasks</subject> <subject>digital competence</subject> <subject>communication</subject> <subject>collaboration</subject> <subject>ERRE framework</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.02:004</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2018-12-27</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Articolul are intenţia de a spori încrederea cadrelor didactice în utilizarea instrumentelor digitale la lecţie, de a îmbogăţi colecţia de tehnici de învăţare autentică şi responsabilă, de a îmbunătăţi activitatea cotidiană a profesorilor şi a-i orienta spre inovaţie. Instrumentele Web 2.0 fac parte dintr-un demers euristic de învăţare, determinând elevii să descopere continuu, ceea ce face ca procesul de predareînvăţareevaluare să fie unul modern, interactiv, axat pe cel ce învaţă, pe cooperare şi colaborare – aspecte specifice educaţiei constructiviste. De asemenea, sunt prezentate exemple de sarcini didactice recomandate pentru elaborarea produselor cu ajutorul diverselor instrumente, reliefând avantajele aplicării lor la disciplinele tehnice speciale</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The article has the intention of boosting teachers’ competence and confidence to use ICT in the classroom, to enrich their collection of authentic and responsible learning techniques, to improve their day-to-day work and to drive them towards innovation. Web 2.0 tools are part of an effective heuristic learning approach, motivating students towards continuous discovery, due to which the learning process becomes active, modern, interactive, learner-centered, and based on cooperation and collaboration – all of these being aspects of constructivist education. There are also examples of recommended tasks for outcomes development using various tools and highlighting the benefits of their application in lessons</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>