Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
797 46 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-13 12:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147:004 (74) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2579) |
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4184) |
SM ISO690:2012 POPOV, Lidia. Competenţe digitale dezvoltate la studenţi în cadrul cursului universitar „Tehnologii informaţionale şi comunicaţionale”. In: Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”, 2019, nr. 2(53), pp. 106-113. ISSN 1857-0461. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3364347 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos” | ||||||
Numărul 2(53) / 2019 / ISSN 1857-0461 /ISSNe 2587-3687 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3364347 | ||||||
CZU: 378.147:004 | ||||||
Pag. 106-113 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article deals with the mechanism for the development of digital competences for students in the study of the ICT course. It is highlighted the use of the special tool, called matrix of competent action, to fix some elements of digital competence training. It includes the following: situational framework; the categories of actions and resources needed to deal with the situation. |
||||||
Cuvinte-cheie action, competence, digital competence, information and communication technologies, learning, Resources, situation, teaching, acţiune, competenţă digitală, competenţă, învăţare, predare, resurse, situație, tehnologii informaţionale şi comunicaţionale |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <identifier identifierType='DOI'>10.5281/zenodo.3364347</identifier> <creators> <creator> <creatorName>Popov, L.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Competenţe digitale dezvoltate la studenţi în cadrul cursului universitar „Tehnologii informaţionale şi comunicaţionale”</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2019</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-0461</relatedIdentifier> <subjects> <subject>action</subject> <subject>competence</subject> <subject>digital competence</subject> <subject>information and communication technologies</subject> <subject>learning</subject> <subject>Resources</subject> <subject>situation</subject> <subject>teaching</subject> <subject>acţiune</subject> <subject>competenţă digitală</subject> <subject>competenţă</subject> <subject>învăţare</subject> <subject>predare</subject> <subject>resurse</subject> <subject>situație</subject> <subject>tehnologii informaţionale şi comunicaţionale</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>378.147:004</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2019-08-21</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>This article deals with the mechanism for the development of digital competences for students in the study of the ICT course. It is highlighted the use of the special tool, called matrix of competent action, to fix some elements of digital competence training. It includes the following: situational framework; the categories of actions and resources needed to deal with the situation.</p></description> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Acest articol scoate în evidență mecanismul de dezvoltare a competenţelor digitale la studenţi, în cadrul studierii cursului universitar TIC. Este utilizat instrumentul special, numit matrice a acţiunii competente, la fixarea unor elemente de dezvoltare a competenţelor digitale. Acesta include următoarele: cadrul situaţional; categoriile de acţiuni şi resursele necesare pentru tratarea competentă a situaţiei.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>