Modalități de dezvoltare a competenței de comunicare la elevii de vîrstă școlară mica
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
729 27
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-06 08:58
SM ISO690:2012
NOUR, Alexandra, MUNTEANU, Tamara. Modalități de dezvoltare a competenței de comunicare la elevii de vîrstă școlară mica. In: Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani: Probleme actuale ale ștințelor sociale și umanistice, 24-25 septembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2015, Vol. 2 , pp. 115-120. ISBN 978-9975-76-160-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani
Vol. 2 , 2015
Conferința "Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani"
Chişinău, Moldova, 24-25 septembrie 2015

Modalități de dezvoltare a competenței de comunicare la elevii de vîrstă școlară mica


Pag. 115-120

Nour Alexandra, Munteanu Tamara
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 28 iulie 2019


Rezumat

Competenţa de comunicare este considerată de mulţi autori ca o capacitate globală care cuprinde capacităţi comunicative ale indivizilor dobândite de-a lungul vieţii. Acestea pot fi îmbunătăţite prin aplicarea unei metodologii speciale care ar contribui la dezvoltarea competenţei de comunicare. Şcoala are o singură finalitate - pregătirea elevului pentru activitatea ulterioară, dezvoltarea competenţelor acestuia. Astfel, elevul studiind de-a lungul anilor trebuie să ajungă o persoană capabilă de a se orienta în viaţă prin comunicarea eficientă în diferite situaţii, aptă să-şi exprime atitudinea faţă de valorile etice şi estetice, pregătită săşi achiziţioneze în mod independent cunoştinţele şi competenţele solicitate – o personalitate cu un ansamblu de cunoştinţe, aptitudini şi competenţe de comunicare formate pe parcursul şcolarităţii. Cele mai bune oportunităţi de dezvoltare a abilităţilor de comunicare s-au dovedit a fi oferite de însuşi exerciţiul comunicativ

The power of communication is considered by many authors as a global capacity comprising communicative abilities of individuals, acquired throughout life. They can be improved by applying a special methodology that would help developing communicative competence. The school has a single purpose - to prepare students for the future, developing his abilities. By studying throughout the years, the student must become a person capable of managing his life, capable of communicating effectively in different situations, a person able to express attitude towards ethical and aesthetic values, ready to independently acquire knowledge and required skills - a personality with a generous set of knowledge, abilities and communication skills formed during schooling. The best opportunities to develop communication skills proved to be offered by communicative exercises.