Implicaţiile parteneriatului şcoala – familie în dezvoltarea motivaţiei pentru învaţare la copiii cu cerinţe educaţionale special
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
287 1
Ultima descărcare din IBN:
2019-07-09 19:20
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.018.265 (3)
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (606)
SM ISO690:2012
SAVA, Lidia. Implicaţiile parteneriatului şcoala – familie în dezvoltarea motivaţiei pentru învaţare la copiii cu cerinţe educaţionale special. In: Sesiune naţională de comunicări ştiinţifice studenţeşti:: Ştiinţe sociale, juridice și economice , 25-27 aprilie 2018, Chişinău. Chişinău, 2018: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2018, SS, SJE, pp. 112-114.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Sesiune naţională de comunicări ştiinţifice studenţeşti:
SS, SJE, 2018
Sesiunea "Sesiune naţională de comunicări ştiinţifice studenţeşti: "
Chişinău, Moldova, 25-27 aprilie 2018

Implicaţiile parteneriatului şcoala – familie în dezvoltarea motivaţiei pentru învaţare la copiii cu cerinţe educaţionale special

CZU: 376.018.265

Pag. 112-114

Sava Lidia
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 4 iulie 2019