Articolul precedent |
Articolul urmator |
773 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-09 13:52 |
SM ISO690:2012 ROTARI, Elena. Utilizarea feedback-ului în instruirea adaptivă. In: Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. 6, 29 septembrie 2016, Bălţi. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 6, Vol.1, pp. 99-103. ISBN 978-9975-50-202-3.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 6, Vol.1, 2017 |
||||||
Conferința "Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică" 6, Bălţi, Moldova, 29 septembrie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 99-103 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article deals with feedback structure; how to manage the feedback as a tool used in adaptive training in higher education. Describe the design stages feedback and are prerequisites for designing and formulating way întrebărilor. La list and describe the types of feedbacks applied adaptive training. |
||||||
Cuvinte-cheie feedback, training adaptive, types of feedbacks |
||||||
|