Utilizarea feedback-ului în instruirea adaptivă
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
707 20
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-14 18:02
SM ISO690:2012
ROTARI, Elena. Utilizarea feedback-ului în instruirea adaptivă. In: Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. 6, 29 septembrie 2016, Bălţi. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 6, Vol.1, pp. 99-103. ISBN 978-9975-50-202-3..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 6, Vol.1, 2017
Conferința "Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică"
6, Bălţi, Moldova, 29 septembrie 2016

Utilizarea feedback-ului în instruirea adaptivă


Pag. 99-103

Rotari Elena
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 15 mai 2019


Rezumat

This article deals with feedback structure; how to manage the feedback as a tool used in adaptive training in higher education. Describe the design stages feedback and are prerequisites for designing and formulating way întrebărilor. La list and describe the types of feedbacks applied adaptive training.

Cuvinte-cheie
feedback, training adaptive, types of feedbacks