Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
912 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-01 18:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.035-057.87 (2) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2640) |
SM ISO690:2012 TROFĂILĂ, Lidia. Aptitudinile comunicative și organizatorice la studenții cu profil pedagogic. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2018, nr. 3(14), pp. 99-107. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 3(14) / 2018 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.035-057.87 | ||||||
Pag. 99-107 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Aptitudinile sunt niște însușiri ale personalității care sporesc randamentul în activitate. Din aceste considerente ele sunt deosebit de necesare în activitatea profesională. Profesorul trebuie să fie comunicabil, sociabil, să-și poată organiza propria comunicare, activitate precum și comunicarea, activitatea discipolilor săi. La majoritatea studenților anului I de studii aptitudinile comunicative și organizatorice sunt slab dezvoltate. În activitatea pedagogică acestea sunt aptitudinile profesionale de bază. Pe parcursul anilor de studii trebuie aprofundate. |
||||||
Cuvinte-cheie aptitudini, organizatorice, comunicative, profesionale, generale, speciale, interes pedagogic, activitate pedagogică, aptitudini pedagogice, profil pedagogic, orientare profesională., skills, pedagogical, communicative, organizational, professional, General, special, pedagogical interest, pedagogical activity, pedagogical profile, professional orientation. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Trofăilă, L.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Aptitudinile comunicative și organizatorice la studenții cu profil pedagogic</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2018</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-0623</relatedIdentifier> <subjects> <subject>aptitudini</subject> <subject>organizatorice</subject> <subject>comunicative</subject> <subject>profesionale</subject> <subject>generale</subject> <subject>speciale</subject> <subject>interes pedagogic</subject> <subject>activitate pedagogică</subject> <subject>aptitudini pedagogice</subject> <subject>profil pedagogic</subject> <subject>orientare profesională.</subject> <subject>skills</subject> <subject>pedagogical</subject> <subject>communicative</subject> <subject>organizational</subject> <subject>professional</subject> <subject>General</subject> <subject>special</subject> <subject>pedagogical interest</subject> <subject>pedagogical activity</subject> <subject>pedagogical profile</subject> <subject>professional orientation.</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>378.035-057.87</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2018-05-31</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Aptitudinile sunt niște însușiri ale personalității care sporesc randamentul în activitate. Din aceste considerente ele sunt deosebit de necesare în activitatea profesională. Profesorul trebuie să fie comunicabil, sociabil, să-și poată organiza propria comunicare, activitate precum și comunicarea, activitatea discipolilor săi. La majoritatea studenților anului I de studii aptitudinile comunicative și organizatorice sunt slab dezvoltate. În activitatea pedagogică acestea sunt aptitudinile profesionale de bază. Pe parcursul anilor de studii trebuie aprofundate.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Skills are attributes of personality that increase performance in activity. For these reasons they are particularly necessary in professional activity. The teacher must be communicative, sociable, able to organize his own communication, activity, and communication, the activity of his disciples. In most students of the first year of study the communicative and organizational skills are poorly developed. In pedagogical activity these are the basic professional skills. During the years of study they should be deepened.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>