Reflectarea conceptului de cunoaștere în procesul de creație artisticoplastic
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
567 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-09 19:17
SM ISO690:2012
ARBUZ-SPATARI, Olimpiada. Reflectarea conceptului de cunoaștere în procesul de creație artisticoplastic. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 18, 23-24 martie 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Seria 18, Vol.3, pp. 153-160.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 18, Vol.3, 2016
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
18, Chişinău, Moldova, 23-24 martie 2016

Reflectarea conceptului de cunoaștere în procesul de creație artisticoplastic


Pag. 153-160

Arbuz-Spatari Olimpiada
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2019


Rezumat

Fine art occurs within metaphysics / supersensible and study / research and its formation in the arts is achieved through the adoption and implementation of a theoretical model of methodology education Artistic pupils and students in schools artistic, naming, plays and reveals the laws and principles of artistic creativity . Creativity is a defining condition of human existence, a productive activity, the results of which are human values. Creativity is defined as the higher form of human activity.

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Arbuz-Spatari, O.</dc:creator>
<dc:date>2016</dc:date>
<dc:description xml:lang='en'><p>Fine art occurs within metaphysics / supersensible and study / research and its formation in the arts is achieved through the adoption and implementation of a theoretical model of methodology education Artistic pupils and students in schools artistic, naming, plays and reveals the laws and principles of artistic creativity . Creativity is a defining condition of human existence, a productive activity, the results of which are human values. Creativity is defined as the higher form of human activity.</p></dc:description>
<dc:source>Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului (Seria  18, Vol.3) 153-160</dc:source>
<dc:title>Reflectarea conceptului de cunoaștere &icirc;n procesul de creație artisticoplastic</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>