Monitorizarea în contextul educației incluzive
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
566 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-19 19:12
SM ISO690:2012
MACARI, Pavel. Monitorizarea în contextul educației incluzive. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 18, 23-24 martie 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Seria 18, Vol.2, pp. 163-170. ISBN 978-9975-46-294-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 18, Vol.2, 2016
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului "
18, Chişinău, Moldova, 23-24 martie 2016

Monitorizarea în contextul educației incluzive


Pag. 163-170

Macari Pavel
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 27 februarie 2019


Rezumat

The article is devoted to the question of the monitoring of inclusive education. The author investigate the understanting of the term”inclusive education” and”monitoring of inclusive education”; the experience of implementation of inclusive education în school. Identifyproblems and suggest ways to address them.