Articolul precedent |
Articolul urmator |
566 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-19 19:12 |
SM ISO690:2012 MACARI, Pavel. Monitorizarea în contextul educației incluzive. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 18, 23-24 martie 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Seria 18, Vol.2, pp. 163-170. ISBN 978-9975-46-294-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 18, Vol.2, 2016 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului " 18, Chişinău, Moldova, 23-24 martie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 163-170 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article is devoted to the question of the monitoring of inclusive education. The author investigate the understanting of the term”inclusive education” and”monitoring of inclusive education”; the experience of implementation of inclusive education în school. Identifyproblems and suggest ways to address them. |
||||||
|