The rational behind the need for organizational citizenship behavior and job satisfaction. 
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
818 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-01 10:38
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
005.32:331.101.32 (8)
Деятельность в сфере управления (431)
Теория и организация труда. Взаимоотношения между предприятием и персоналом, между работодателями и работающими, между трудом и капиталом (389)
SM ISO690:2012
BALLALIS, Hila. The rational behind the need for organizational citizenship behavior and job satisfaction. . In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2018, nr. 2(13), pp. 97-106. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(13) / 2018 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

The rational behind the need for organizational citizenship behavior and job satisfaction. 

Raționalul din spatele nevoii de comportament organizațional și satisfacția la locul de muncă 

CZU: 005.32:331.101.32

Pag. 97-106

Ballalis Hila
 
Carmel College
 
 
Disponibil în IBN: 27 decembrie 2018


Rezumat

Organizational citizenship behavior and job satisfaction are two interdependent factors that determine the effectiveness of an organization's work. Organizational behavior refers to the attitudes and behaviors of individuals in groups or organizations, while job satisfaction is defined as a conglomerate of feelings and beliefs that employees manifest over their profession. This study analyzes the dimensions of these two factors which, by their very nature, constitute a generator of organizational performance.

Comportamentul organizațional și satisfacția la locul de muncă reprezintă doi factori interdependenți, care determină eficacitatea activității unei organizații. Comportamentului organizațional se referă la atitudinile și comportamentele indivizilor în grupuri, sau organizații, în timp ce satisfacția la locul de muncă este definită ca un conglomerat de sentimente și convingeri pe care angajații le manifestă față de profesia lor. Studiul de față analizează dimensiunile acestor doi factori care, prin esența lor, constituie un generator de performanțe organizaționale

Cuvinte-cheie
organizational citizenship behavior, job satisfaction, organizational performance, organization, employees.