Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-08 18:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:811.135/243 (2) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4076) |
Языки (3301) |
![]() BURLACU, Tatiana. Metode interactive de predare-învățare a limbii și literaturii române. In: Ştiinţă, educaţie, cultură , 9 februarie 2018, Comrat. Comrat: Universitatea de Stat din Comrat, 2017, Vol.2, pp. 304-306. ISBN 978-9975-83-057-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţă, educaţie, cultură Vol.2, 2017 |
||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" Comrat, Moldova, 9 februarie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:811.135/243 | ||||||
Pag. 304-306 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The Romanian language and literature is a discipline, by studying which specific and general competencies are intended to be formed, and the end results are as follows: forming a system of attitudes, values and behaviors, formation of a set of knowledge, formative integration of correct oral expression and listening skills. |
||||||
Cuvinte-cheie the interactive teaching and learning methods of, Romanian language and literature |
||||||
|