Aspecte empirice în dezvoltarea motivaţiei la liceenii arabi din Israel
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
1036 27
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-22 11:00
SM ISO690:2012
ASLA, Ibrahem. Aspecte empirice în dezvoltarea motivaţiei la liceenii arabi din Israel. In: Curriculumul şcolar: :provocări şi oportunităţi de dezvoltare, Ed. 1, 7-8 decembrie 2018, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2018, pp. 560-570. ISBN 978-9975-48.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Curriculumul şcolar 2018
Conferința "Curriculumul şcolar"
1, Chișinău, Moldova, 7-8 decembrie 2018

Aspecte empirice în dezvoltarea motivaţiei la liceenii arabi din Israel


Pag. 560-570

Asla Ibrahem
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 19 decembrie 2018


Rezumat

The article highlights the results of the motivation diagnostic of arabic highschool students within various school subjects. We have established the motivation factors of learning: the desire to study in depth the chosen subjects, confidence in one’s own skills and abilities; objectives: preparing for Bacalaureat exams, followed by the admission in universities, gaining knowledge for future profession.