Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-22 11:00 |
![]() ASLA, Ibrahem. Aspecte empirice în dezvoltarea motivaţiei la liceenii arabi din Israel. In: Curriculumul şcolar: :provocări şi oportunităţi de dezvoltare, Ed. 1, 7-8 decembrie 2018, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2018, pp. 560-570. ISBN 978-9975-48. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Curriculumul şcolar 2018 | ||||||
Conferința "Curriculumul şcolar" 1, Chișinău, Moldova, 7-8 decembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 560-570 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The article highlights the results of the motivation diagnostic of arabic highschool students within various school subjects. We have established the motivation factors of learning: the desire to study in depth the chosen subjects, confidence in one’s own skills and abilities; objectives: preparing for Bacalaureat exams, followed by the admission in universities, gaining knowledge for future profession. |
||||||
|