Abordarea psihopedagogiă a personalității școlarului mic în contextul integralizării tehnologice
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
977 7
Ultima descărcare din IBN:
2022-03-08 21:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[37.015.3+37.036]-053.5 (1)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3934)
SM ISO690:2012
VINNICENCO, Elena. Abordarea psihopedagogiă a personalității școlarului mic în contextul integralizării tehnologice. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2010, nr. 1(59), pp. 19-21. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(59) / 2010 / ISSN 1810-6455

Abordarea psihopedagogiă a personalității școlarului mic în contextul integralizării tehnologice
CZU: [37.015.3+37.036]-053.5

Pag. 19-21

Vinnicenco Elena
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 3 decembrie 2013