Articolul precedent |
Articolul urmator |
1362 49 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-22 22:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.135.1'1 (4) |
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1251) |
Балканские романские языки (1472) |
SM ISO690:2012 IONAŞ, Anatol. Educarea limbajului şi rolul limbii în educaţie. In: Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane, Ed. 1, 24-25 noiembrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2017, Ediția 1, pp. 258-261. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane Ediția 1, 2017 |
||||||
Conferința "Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane" 1, Chișinău, Moldova, 24-25 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811.135.1'1 | ||||||
Pag. 258-261 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Procesul didactic modern al limbii române este direcţionat spre abordarea funcţională şi aplicativă a unor cunoştinţe gramaticale în calitatea lor de elemente ce influenţează structura unei comunicări corecte şi eficiente. Cunoaşterea fundamentală a gramaticii limbii române e o premisă indispensabilă pentru însuşirea operativă a tuturor obiectelor de studiu, ajutându-i pe elevi (vorbitori) să-şi perfecţioneze, concomitent, gândirea ştiinţifică şi cea intuitivă (artistică). |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă (lingvistică şi de comunicare), performanţă (lingvistică şi de comunicare), educarea limbajului, cod lingvistic, semnificat, semnificant, comunicare interpersonală, problemă de comunicare etc. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Ionaş, A.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Educarea limbajului şi rolul limbii în educaţie</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2017</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'></relatedIdentifier> <subjects> <subject>competenţă (lingvistică şi de comunicare)</subject> <subject>performanţă (lingvistică şi de comunicare)</subject> <subject>educarea limbajului</subject> <subject>cod lingvistic</subject> <subject>semnificat</subject> <subject>semnificant</subject> <subject>comunicare interpersonală</subject> <subject>problemă de comunicare etc.</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.02:811.135.1'1</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2017</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Procesul didactic modern al limbii române este direcţionat spre abordarea funcţională şi aplicativă a unor cunoştinţe gramaticale în calitatea lor de elemente ce influenţează structura unei comunicări corecte şi eficiente. Cunoaşterea fundamentală a gramaticii limbii române e o premisă indispensabilă pentru însuşirea operativă a tuturor obiectelor de studiu, ajutându-i pe elevi (vorbitori) să-şi perfecţioneze, concomitent, gândirea ştiinţifică şi cea intuitivă (artistică).</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The modern didactic process of the Romanian Language is oriented to functional and aplicative approach of some grammatical knowledge with its quality of elements what influence the structure of a correct and an efficient communication. The fundamental knowledge of the Romanian language grammar is an indispensable prerequisite for the operative learning of the whole studying objectives, helping the pupils (speakers) to cultivate, simultaneously, scientific thinking and intuitive one (artistical).</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>