Articolul precedent |
Articolul urmator |
659 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 17:10 |
SM ISO690:2012 RÂBACOV, Ghenadie. Utilizarea tablei electronice interactive în predarea limbilor străine. In: Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine, 23 ianuarie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2013, Ediția 3-a, pp. 293-301. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine Ediția 3-a, 2013 |
||||||
Seminarul "Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine" Chișinău, Moldova, 23 ianuarie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 293-301 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Le présent article est consacré à l‟exploitation du tableau blanc interactif dans les classes de langue étrangère. L‟auteur parle de l‟histoire du TBI, de sa structure et des possibilités éducationnelles offertes par cet artefact, mais aussi de ses avantages et de ses inconvénients, pour souligner que c‟est un outil moderne et captivant très important pour un enseignement/apprentissage efficace et qualitatif d‟une langue étrangère. |
||||||
Cuvinte-cheie tableau blanc interactif, TIC, SMART Notebook, in-tégration, interactivité |
||||||
|