Articolul precedent |
Articolul urmator |
913 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-05 17:05 |
SM ISO690:2012 CORDUNEANU, Irina, MUNTEANU, Angela. Interacţiunea dintre competenţa de comunicare profesională şi competenţa culturală în procesul de instruire a limbii franceze. In: 25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic, 23-24 septembrie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2016, Vol.5, pp. 259-265. ISBN 978-9975-75-834-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic Vol.5, 2016 |
||||||
Conferința "25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic" Chișinău, Moldova, 23-24 septembrie 2016 | ||||||
|
||||||
JEL: A12, A 13 | ||||||
Pag. 259-265 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cet article porte sur la complexité des compétences professionnelles et notament sur la relation constitutive entre les compétences communicative et culturelle dans le processus d’enseignement-apprentissage des langes étrangères dans le milieu universitaire qui forme réellement le profil dʼun bon spécialiste. Premièrement, on va définir les conceptes les plus importants: compétence, communication, compétence communicative, compétence professionnelle, compétence culturelle. On va proposer, dans un deuxième temps, des outils pédagogiques visant à faciliter aux étudiants le développement des compétences de communication professionnelle dans une langue étrangère. Et finaement, on examine ľinteraction entre la compétence de communication professionnelle et la compétence culturelle qui, à proprement parler, n'existe pas, puisque toute communication est forcément culturelle, voire interculturelle. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă, comunicare profesională, competență culturală, cultură emoţională, învăţământ universitar, cultură organizaţională |
||||||
|