Articolul precedent |
Articolul urmator |
1022 46 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 22:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
336.71:005.95 (1) |
Денежное обращение. Банковское дело. Биржи (774) |
Области управления (317) |
SM ISO690:2012 ROLLER, Ala. Managementul personalului bancar în procesul deamaeliorare continuă a calităţii serviciilor oferite clienţilor. In: Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii, 22-23 septembrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2017, Vol.3, pp. 110-116. ISBN 978- 9975-75-897-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii Vol.3, 2017 |
||||||
Conferința "Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii" Chișinău, Moldova, 22-23 septembrie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 336.71:005.95 | ||||||
JEL: G21,G24 | ||||||
Pag. 110-116 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The company is currently facing new challenges related to climate change, reducing the level and quality of resources, globalization reaching an unprecedented level. The key element in promoting the quality of banking products and services is assigned to banking staff. Surely, the bank's operational staff must be duly motivated and well-trained in the field of quality. One of the most accessible resources remains human creativity. The promotion of the new one, however, requires a rethinking not only of the research - development activity, but also of the management, in order to develop its creative side. |
||||||
Cuvinte-cheie utility, motivation, Quality, service performance, customer expectations |
||||||
|