Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
762 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-29 18:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:94 (24) |
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1259) |
Всеобщая история (531) |
SM ISO690:2012 MUŞENCO, Angela. Manualele de istorie din perspectiva elevilor de gimnaziu (rezultatele unui chestionar). In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 2(96), pp. 31-33. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(96) / 2016 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:94 | ||||||
Pag. 31-33 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Studiul de față și-a propus să afle care este atitudinea elevilor de gimnaziu față de manualele de istorie. Deși majoritatea celor chestionați au declarat un grad înalt de încredere în manualele școlare, ei consideră totuși că textele inserate sînt voluminoase și conțin mulți termeni neclari, iar sarcinile de lucru sînt complicate. Elevii recomandă autorilor să fie mai creativi, să scrie texte pe înțelesul copiilor, să explice unele noțiuni prin intermediul imaginilor, să alcătuiască rezumate la început de temă, iar la sfîrșit de manual să prezinte planșe cu personalități istorice. |
||||||
Cuvinte-cheie history textbooks, middle school students, texts, concepts, images. |
||||||
|