Strategii de marketing educațional
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
1441 127
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-31 00:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013:339.138 (1)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4054)
Общие вопросы торговли. Рынок (827)
SM ISO690:2012
IVAN, Diana. Strategii de marketing educațional. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, 27 aprilie 2017, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2017, Ediția 1-a, pp. 171-173. ISBN 978-9975-132-97-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 1-a, 2017
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
Bălți, Moldova, 27 aprilie 2017

Strategii de marketing educațional

CZU: 37.013:339.138

Pag. 171-173

Ivan Diana
 
Școala Gimnazială Găgești, Vrancea
 
 
Disponibil în IBN: 12 martie 2018


Rezumat

Education sector marketing is notoriously challenging. Well-known hurdles include budget limitations and having to appeal to a completely new audience each year – and with the rise of digital marketing channels, marketing your educational institution effectively is becoming even more competitive and complex. Students (and their parents) now expect online entry forms and a presence on social media, and candidate recruitment becoming a year-round activity – and as digital channels continue to evolve, even established educational suppliers should be re-evaluating their marketing strategy annually.