Articolul precedent |
Articolul urmator |
988 49 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 21:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005.32:331.108 (5) |
Деятельность в сфере управления (438) |
Теория и организация труда. Взаимоотношения между предприятием и персоналом, между работодателями и работающими, между трудом и капиталом (393) |
SM ISO690:2012 ABRAMIHIN, Cezara. Coaching organizational - antrenarea profesională pentru succes. In: Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii, 25-26 septembrie 2015, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2015, Vol. 4, Partea I, pp. 115-119. ISBN 978-9975-75-773-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii Vol. 4, Partea I, 2015 |
||||||
Conferința "Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii" Chişinău, Moldova, 25-26 septembrie 2015 | ||||||
|
||||||
CZU: 005.32:331.108 | ||||||
Pag. 115-119 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Coaching is a relatively new field. Beyond being just a field, coaching is a profession. Coaching is the framework in which coach and coachee's (client) create and develop a partnership where the customer can not only pinpoint both its current state and the desired state (goals) but also go through to achieve the objectives fixed. |
||||||
|