Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
989 55 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-16 15:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:004 (110) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3934) |
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4184) |
SM ISO690:2012 BURLACU, Natalia. Unitatea conceptuală a platformelor educaţionale. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2013, nr. 3(79), pp. 23-26. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(79) / 2013 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:004 | ||||||
Pag. 23-26 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul pledează pentru utilizarea platformelor educaţionale ca dimensiune alternativă faţă de metodele tradiţionale de studiu. Se doreşte o funcţionalitate sporită şi integrare eficientă a TIC la treptele preuniversitară şi universitară ale sistemului de învăţămînt, pentru formarea, atît la cadrele didactice, cît şi la elevi/studenţi, a competenţelor digitale. Investiţia în perfecţionarea cadrelor didactice, inclusiv la compartimentul competenţe digitale, va spori eficienţa instruirii şi va dezvolta instituţia de învăţămînt. |
||||||
Cuvinte-cheie ICT skills, educational platforms, e-learning, educational software |
||||||
|