English teachers addressing the challenges of the ICT environment
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
922 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-19 13:46
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:004 (83)
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1212)
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4184)
SM ISO690:2012
BRANIŞTE, Silvia. English teachers addressing the challenges of the ICT environment. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 3(85), pp. 35-37. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 3(85) / 2014 / ISSN 1810-6455

English teachers addressing the challenges of the ICT environment
CZU: 37.02:004

Pag. 35-37

Branişte Silvia
 
Colegiul Financiar Bancar din Chişinau
 
 
Disponibil în IBN: 10 august 2017


Rezumat

In the last decades, English for Specific Purposes (ESP) has attracted much interest and awareness. ESP courses are offered by many language schools worldwide. Yet, despite this enormous interest, ESP is an area often neglected by linguistic researchers. That’s why one of the aspects that is cleared up in this article is what ESP represents. Another question that is treated here is how English courses contribute to the future ICT specialists’ formation. There are considered some guidelines that English teachers should focus on, in terms of teaching specific vocabulary and methodology, in order to assist teachers and students to become professionals in the competitive world of ICT. This article also reports on the results of a five – days training aimed at developing English teachers’ communicative competence by focusing on ICT vocabulary.

Tehnologiile informaţionale ne influenţează viaţa, iar cadrul didactic, aflat în prima linie a schimbării, trebuie să se adapteze, să se perfecţioneze continuu. Prin urmare, cunoaşterea vocabularului englez TIC reprezintă un interes sporit şi este de o importanţă majoră. Totuși, în ciuda acestui interes enorm, Engleza aplicată într-un domeniu specializat este o zonă adesea neglijată de către cercetătorii lingvistici. De aceea, unul dintre aspectele enunţate în articol este definirea noţiunii de Engleza aplicata într-un domeniu specializat. Un alt aspect tratat este modul în care limba engleză contribuie la formarea viitorilor specialişti în domeniul TIC. Sînt menţionate cîteva linii directoare asupra cărora ar trebui să se concentreze profesorii de limba engleză, în scopul de a ajuta cadrele didactice şi elevii din domeniul TIC să devină profesionişti în lumea competitivă a tehnologiilor informaţionale.

Cuvinte-cheie
ESP (English for Specific Purposes), communicative competence, utility,

ICT environment, specific vocabulary, professional linguistic skills,

etc.