Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
778 51 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-23 21:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02 (1324) |
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1212) |
SM ISO690:2012 BOTGROS, Ion. Eficiență în activitățile de predareînvățare: siguranță în calitatea produselor. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 3(91), pp. 16-21. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(91) / 2015 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02 | ||||||
Pag. 16-21 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol se analizează conceptul de eficiență a procesului educațional prin prisma teoriilor cognitivistă și constructivistă ale învățării. Aceste considerente ne conduc spre o nouă viziune în predare-învățare, axată pe construcția de către elevi a propriilor strategii de cunoaștere. |
||||||
Cuvinte-cheie efficiency, competency, cognitivist, constructivist, learner-centered |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Botgros, I.V.</creatorName> <affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Eficiență în activitățile de predareînvățare: siguranță în calitatea produselor</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2015</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1810-6455</relatedIdentifier> <subjects> <subject>efficiency</subject> <subject>cognitivist</subject> <subject>constructivist</subject> <subject>learner-centered</subject> <subject>competency</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.02</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2015-06-26</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>În acest articol se analizează conceptul de eficiență a procesului educațional prin prisma teoriilor cognitivistă și constructivistă ale învățării. Aceste considerente ne conduc spre o nouă viziune în predare-învățare, axată pe construcția de către elevi a propriilor strategii de cunoaștere. </description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>This paper examines the concept of efficiency of teaching-learning through cognitive and constructivist theories of learning. These considerations lead us to a new vision of teaching-learning strategies based on their own knowledge known by students. </description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>