Eficiență în activitățile de predareînvățare: siguranță în calitatea produselor
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
778 51
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-23 21:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02 (1324)
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1212)
SM ISO690:2012
BOTGROS, Ion. Eficiență în activitățile de predareînvățare: siguranță în calitatea produselor. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 3(91), pp. 16-21. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 3(91) / 2015 / ISSN 1810-6455

Eficiență în activitățile de predareînvățare: siguranță în calitatea produselor
CZU: 37.02

Pag. 16-21

Botgros Ion
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 8 august 2017


Rezumat

În acest articol se analizează conceptul de eficiență a procesului educațional prin prisma teoriilor cognitivistă și constructivistă ale învățării. Aceste considerente ne conduc spre o nouă viziune în predare-învățare, axată pe construcția de către elevi a propriilor strategii de cunoaștere.

This paper examines the concept of efficiency of teaching-learning through cognitive and constructivist theories of learning. These considerations lead us to a new vision of teaching-learning strategies based on their own knowledge known by students.

Cuvinte-cheie
efficiency, competency,

cognitivist, constructivist,

learner-centered

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Botgros, I.V.</creatorName>
<affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Eficiență în activitățile de predareînvățare: siguranță în calitatea produselor</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2015</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1810-6455</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>efficiency</subject>
<subject>cognitivist</subject>
<subject>constructivist</subject>
<subject>learner-centered</subject>
<subject>competency</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.02</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2015-06-26</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>În acest articol se analizează conceptul de eficiență a procesului educațional prin prisma teoriilor cognitivistă și constructivistă ale învățării. Aceste considerente ne conduc spre o nouă viziune în predare-învățare, axată pe construcția de către elevi a propriilor strategii de cunoaștere.	</description>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>This paper examines the concept of efficiency of teaching-learning through cognitive and constructivist theories of learning. These considerations lead us to a new vision of teaching-learning strategies based on their own knowledge known by students. </description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>