Implementarea tehnologiilor informaționale în educație: perspective de la etajul 4 al clădirii Guvernului
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
658 22
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-03 14:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:004 (110)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3934)
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4184)
SM ISO690:2012
PERCIUN, Dan. Implementarea tehnologiilor informaționale în educație: perspective de la etajul 4 al clădirii Guvernului. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 3(91), pp. 2-7. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 3(91) / 2015 / ISSN 1810-6455

Implementarea tehnologiilor informaționale în educație: perspective de la etajul 4 al clădirii Guvernului
CZU: 37.016:004

Pag. 2-7

Perciun Dan
 
Ministerul Educaţiei şi Tineretului al R. Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 8 august 2017


Rezumat

Implementarea tehnologiilor informaționale este una din principalele provocări în reformarea sistemului de învățămînt autohton. Tranziția de la cretă și tabla de lemn la tehnologiile moderne este una dificilă, dar necesară și iminentă. Pornind de la această premisă, articolul contextualizează necesitatea implementării tehnologiilor informaționale în educație și descrie inițiativele Ministerului Educației în acest sens. Dacă sub aspect strategic Ministerul Educației rămîne să își detalieze viziunea de ansamblu, atunci sub aspect tactic putem vorbi deja despre anumite realizări.

The implementation of ICT in education is one of the main challanges in the process of reforming the local educational system. The transition from chalkboards to modern ICT techonologies is difficult yet necessary and iminent. Based on this premise the article contextualises the necessity of implementing ICT in education and describes the current initiatives of the Ministry of Education in this regard. If in terms of strategy the Ministry is yet to define its overall vision, then from a tactical point of view, there are already achievements to be recongised.

Cuvinte-cheie
Implementation of ICT, ICT techonologies,

educational system, Ministry of Education